tirsdag den 31. januar 2012

Ereolen.dk - lån bøger hjemme fra sofaen

Efter at netlydbog.dk igennem længere tid har givet adgang til lydbøger på nettet via ens personlige login til det lokale bibliotek, kom turen sidst på efteråret 2011 til e-bøgerne. Ereolen.dk tilbyder en lang række e-bøger (skønlitteratur og faglitteratur) som man frit kan låne og læse på sin egen e-bogslæser. Trods en del børnesygdomme (fejlmeddelelser, samt bøger, der kommer og går, fordi der har været nogle rettighedsmæssige problemer ift. forlagene), ser det efterhånden ud til at tjenesten er oppe at køre uden alt for mange fejl.
Herhjemme er min mands Sony Digital Reader derfor pludselig blevet MEGET populær hos mig :)
Foreløbig har jeg fået læst næsten alle Karin Slaughters krimier, men er pt i gang med bogen bag filmen Niceville - en bog, der (ligesom filmen) klart kan anbefales!


Den næste bog på min læseliste bliver formentlig George R.R. Martins fantasy-roman "Kampen om tronen".


Tjenesten kører indtil videre i resten af 2012, men jeg håber da på det kraftigste at den fortsætter efter det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar